اصطلاحات سئو و طراحي سايت در تهران
اصطلاحات سئو و طراحي سايت در تهران

سايت منتو بزرگترين مركز معرفي مسافرت هاي به صرفه ي اقتصادي با شيوه اي كاملاحرفه اي در عرضه ي كاربران ايراني قرار گرفته مي باشد.
در وب سايت منتو  تمامي تلاش مديرعاملان وكارمندان اين موضوع مي باشد كه بگرديم و عالي ترين و به صرفه ترين آپشن هاي مسافرت را براي شما هم وطنان گرامي مهياكنيم.
عرضه هايي مانند سفرهاي خارجي , تورهاي درون كشور , تيكت هاي پروازهاي هوايي و قطاري, جاذبه هاي تاريخي و توريستي و ...
كمپاني ما جست وجومي كند سرويس ارائه كنندگان اين دسته از خدمات سفري كه پايين ترين هزينه ها را دارامي باشند براي شما دوستان پيدا كنيم و در وب سايت ارائه ميكنيم.
با اين اميد كه اگر هنگامي آهنگ يك مسافرت بيرون كشوري يا داخلي يا يك گشت شهري داشتيد آگاه باشيد اين وب سايت منتو مي باشد كه فقط با يك مراجعه مبالغ هنگفتي در سفر شما دوستان صرفه جويي مي شود.
به جز اين نكته به شما هم وطنان كمك مي كند تعداد سفرها و تفريحات شما عزيزان بيشترگردد. و درتمامي زمان ها حال بهتري داشته باشيد.
پس شايد مي شود اين طورگفت كه به طورغيرمستقيم وب سايت منتو  حال شما عزيزان را بهتر مي گرداند.
در زير مطالبي در مورد گردشگري ارائه مي دهيم.








سرعت زياد قطار به معني قابليت توسعه صنعت گردشگري در عرصهٔ بين‌المللي بود. مي‌توان سفرهاي دريايي آسان را هم به آن اضافه كرد. تا سال ۱۹۰۱ تعداد افرادي كه از كانال انگليس به طرف فرانسه يا بلژيك مي‌رفتند به نيم ميليون نفر در سال رسيد. شركت‌هاي كشتيراني نگران كابين‌هاي خالي كشتي‌هايشان بودند. مثلاً شركت ناوبري پنينسولار و اورينتال استيم دريافت كه عمدهٔ مسافران آنان به هندوستان و خاور دور در ماه مارس، سوار كشتي مي‌شوند. متعاقباً ترتيبي دادند تا مردم ايام تعطيل را با رغبت بيشتري در مسير دريايي لندن به ليبسون و جيبرالتار بگذرانند. ديگر شركت‌ها نيز كشتي‌هاي قديمي خود را در مسير گشت‌هاي تابستاني قرار دادند.
قلعه دريايي سيدون، سيدون لبنان

اما عصر واقعي مسافرت‌هاي جمعي و گروهي بين‌المللي پس از جنگ جهاني دوم با مسافرت‌هاي هوايي، رشد بيشتري يافت. در دوران پس از جنگ، بخش عمدهٔ هواپيماهاي ترابري مثل داگلاس داكوتا كه از اعتماد و قابليت بالايي برخوردار بود با همراهي خلبانان نظامي به كار حمل و نقل مسافر پرداختند؛ و به صورت پروازهاي چارتر وارد عمل شدند. متخصصين گردشگري هم براي پروازهاي اروپايي مثل پاريس و اوستند از آن‌ها استفاده مي‌كردند. ولاديمير رايتس روش نويني را براي گردشگري در ۲۰ مي ۱۹۵۰ در شركت جديد التاسيس افق، يا هورايزن ابداع كرد و طي آن سفر دوهفته‌اي به كالوي را طراحي نمود. سفر با اين تور اختصاصي براي هر نفر ۳۲ پوند و ۱۰ سنت بود. مسافران مي‌توانستند در چادرهاي سفر بخوابند و دو وعده غذا و شراب محلي بخورند. چنين سفري براي مردم جنگ ديده جنگ جهاني دوم بسيار روحيه‌بخش بود. ظرف مدت ۱۰ سال شركت وي گردشگري گروهي را شروع كرده بود و مقاصد پالما دومايوركا (۱۹۵۲)، لوردس (۱۹۵۳)، كوستا براوا (۱۹۵۴)، آلگيرو (۱۹۵۴)، دمينوركا (۱۹۵۵)، پورتو (۱۹۵۶)، كازابلانكا (۱۹۵۷) و كاستا دلسول (۱۹۵۹) را پوشش مي‌داد.
كولكا كانيون در شهر آركيوپا پرو

اما اين تورها با خطوط هواپيمايي ارزان و به وسيلهٔ پكيج‌هاي گردشگري بين‌المللي انجام مي‌شدند. معرفي سيستم قانونمند خطوط هواپيمايي پس از جنگ نيز از عوامل مؤثر در توسعه صنعت گردشگري بود. موافقت‌نامه‌هاي دو جانبه سبب تثبيت قيمت بليت هواپيماها مي‌شد و همين امر صندلي‌هاي خالي هواپيما را به حداقل مي‌رسانيد. به ويژه اين كه خريد يك‌جاي انبوه بليط‌ها توسط تورهاي جمعي متضمن سود اقتصادي اين خطوط بود و بدين‌سان اساس تورهاي گروهي نوين بنا نهاده شد. اين پيشرفت‌ها با افزايش جدي كيفيت استانداردهاي زندگي در بريتانيا همراه شدند؛ و در اواخر دهه ۱۹۵۰ بود كه هارولد مكميلان جرأت كرد مدعي شود «هرگز چنين تجربهٔ خوبي نداشته‌ايد». همچنين در اواخر اين دهه تحول چشمگير ديگري حادث شد. افت ارزش پزوتا سبب شد كه اسپانيا مقصد خوبي براي گردشگران شود. ارزاني نرخ اسكان، گردشگران زيادي را جذب كرد. توريسم گروهي در اين ايام به شدت رونق گرفته بود و ميدان آن‌ها در پي افزايش فرصت‌هاي گردشگري و كاهش نرخ‌ها در كشورهاي ديگري بودند كه استاندارد زندگي در آن‌ها پايين‌تر باشد. اما نقاط فقير دنيا كه در آن ايام شاهد جذب گردشگر بودند با رشد استانداردهاي زندگي مواجه شدند و از قبل توريسم سود سرشاري كسب كردند. اسپانيا و جزاير بالريك از مقاصد اصلي توريسم شدند و در دهه ۱۹۸۰ توسعه در آن‌ها به اوج خود رسيد. در عين حال متوليان صنعت توريسم در بريتانيا آنگارو را در پرتغال بنا كردند. جستجوي بي وقفه براي يافتن مقاصد جديد و ارزانتر سبب شد اين صنعت به جزاير يونان، ايتاليا، تونس، مراكش، بخش‌هايي از سواحل تركيه و اخيراً كراوسي كشيده شود. امروزه براي كارگراني كه در لندن زندگي مي‌كنند دسترسي به ونيز به مراتب ساده‌تر از دسترسي به برايتون در ۱۰۰ سال قبل است. اين تحولات سبب شد تا از دهه ۱۹۷۰ به بعد سواحل بريتانيا از رونق بيافتند. برخي از اين نواحي ساحلي مثل نيوبرايتون كلاً از بين رفتند. برخي ديگر هم دوباره خود را احيا كردند و امروزه شاهد سفرهاي روزمره و حضور گردشگران در ايام تعطيل آخر هفته هستند.


براي كسب اطلاعات بشتر به سايت منتو مراجعه كنيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۴۶:۵۲ ] [ عرفان مرادي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 331
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب